‘отографуванн¤ вес≥лл¤

11/01/06

Home
¬ес≥льний календар
¬ес≥льн≥ дати
÷ифра чи пл≥вка?
¬чора, сьогодн≥, завтра ...
‘отографуванн¤ вес≥лл¤
ƒо вес≥лл¤
ѕ≥д час вес≥лл¤
ѕ≥сл¤ вес≥лл¤ ...
‘отограф - профес≥онал
‘отограф≥¤.
¬ес≥лл¤ знаменитостей
‘ормати в≥деозапису

 

                            ƒжерело: photodome.ru

¬ес≥лл¤ - найзначн≥ша ≥ урочист≥ша под≥¤ в житт≥ будь-¤коњ людини, що збер≥гаЇтьс¤ в пам'¤т≥ на все житт¤. “ому фотограф, що зн≥маЇ вес≥лл¤, несе чималу частку в≥дпов≥дальност≥ за т≥ спогади, ¤к≥ згодом матер≥ал≥зуютьс¤ у вигл¤д≥ вес≥льного фотоальбому.

ќск≥льки вес≥льна зйомка - це ¤кийсь орган≥чний симб≥оз постановочноњ ≥ репортажу фотограф≥њ, профес≥йний фотограф повинен бути однаково добре п≥дготовлений дл¤ обох вид≥в роботи, ≥ ум≥ти ор≥Їнтуватис¤ "на ходу". ѕоступово, з досв≥дом зйомки вес≥ль, у кожного фотографа з'¤вл¤ютьс¤ своњ улюблен≥ ракурси, своњ прийоми дл¤ стандартних ≥ схожих ситуац≥й. “ут важливо не упустити ц≥кав≥ моменти ≥ особливо вирази емоц≥й молод¤т, ¤к≥ у поЇднанн≥ з досв≥дом фотографа дадуть прекрасн≥ фотозн≥мки.

Ѕудь-¤ке вес≥лл¤ складаЇтьс¤ з наступних умовних етап≥в, ¤к≥ необх≥дно мати на уваз≥:

bullet п≥дготовка нареченоњ у нењ удома;
bullet прињзд нареченого ≥ р≥зного ступен¤ складност≥ "ближн≥ боњ" ("викуп") б≥л¤ будинку нареченоњ;
bullet поњздка в ѕалац ќдруженн¤ (або «ј√—) ≥ сама церемон≥¤ одруженн¤;
bullet прогул¤нка по м≥сту;
bullet гул¤нн¤ (¤ке теж можна розбити на дек≥лька умовних етап≥в; дл¤ зручност≥ розгл¤датимемо т≥льки початок гул¤нн¤ або повн≥стю весь веч≥р "до торта/зн¤тт¤ вельону").

„им ≥ на що зн≥мати

 оли йдетьс¤ про власне вес≥льну зйомку, то виб≥р (¤кщо, звичайно, дозвол¤ють можливост≥) однозначно за цифровою фотоапаратурою. јдже цифра - це оперативн≥сть, зручн≥сть зйомки ≥ ¤к≥сть (ми не говоримо про звичайн≥ мильниц≥).  раще всього може п≥д≥йти камера, ¤ка зручна в оперативному використанн≥, достатньо енергоЇмна акумул¤торна батаре¤ ≥ маЇ достатню ¤к≥сть, щоб не осоромитис¤ перед молодими у момент "здач≥" роботи. —л≥д (¤кщо Ї можлив≥сть вибору) ор≥Їнтуватис¤ на середн≥й ≥ середньо-високий сегмент камер з хорошою ≥ ¤к≥сною оптикою. ƒуже в≥таютьс¤ додатков≥ аксесуари: спалахи, ф≥льтри - дуже добре, коли камера маЇ можлив≥сть њх використовувати. ” випадку, ¤кщо молод¤та хочуть отримати студ≥йний вес≥льний портрет (така зйомка, ¤к правило, проводитьс¤ до або п≥сл¤ вес≥лл¤), то ц¤ зйомка п≥дкор¤Їтьс¤ вс≥м студ≥йним законам - середньоформатна камера, поставлене св≥тло ≥ т.д., але ми цей випадок описувати поки не будемо.

Ѕезумовно, досв≥дчений профес≥йний фотограф здатний зн≥мати чим завгодно, проте зручн≥ше використовувати сучасн≥ просунут≥ фотограф≥чн≥ системи. як вибрати апарат? —тане в нагод≥ той, ¤кий у вас Ї, той, до ¤кого ви звикли ≥ знаЇте, що в≥н вас не п≥дведе. ≤деально, ¤кщо з собою у фотографа Ї дв≥ камери. „ому дв≥? ”¤в≥ть, що одна камера в≥дмовила в процес≥ роботи: (продовжувати не буду). ƒл¤ прихильник≥в же одн≥Їњ камери можна порекомендувати використовувати зум з максимально широким д≥апазоном. ѕро те, що камера повинна комплектуватис¤ спалахом, можна ≥ не говорити - без спалаху краще ≥ зовс≥м не в≥дправл¤тис¤ на зйомку. « ф≥льтр≥в самим використовуваним буде soft (не забувайте т≥льки його зн≥мати!). “акож не забудьте захопити з собою ¤к м≥н≥мум подв≥йний запас батарей ¤к дл¤ камери, так ≥ дл¤ спалаху (все це справедливо, ¤кщо ви зн≥маЇте не мильницею за 500 гривень, а чимось серйозн≥шим).

ўо ще необх≥дно зробити до дн¤ вес≥лл¤

ќск≥льки секретом будь-¤коњ усп≥шноњ зйомки за участю людей (портрети, вес≥лл¤ ≥ ≥н.) Ї не т≥льки майстерн≥сть фотографа, але ≥ хороший контакт з елементами дов≥ри, варто пощ≥льн≥ше посп≥лкуватис¤ до вес≥лл¤. я прагну зробити так, щоб до моменту зйомки побачитис¤ з молод¤тами м≥н≥мум дв≥ч≥: перший раз - це власне знайомство, ¤ке даЇ дуже багато дл¤ взаЇморозум≥нн¤ ≥ налагодженн¤ контакту (демонстрац≥¤ портфол≥о фотографа, в≥зуальне вивченн¤ молод¤т); друга зустр≥ч - за дек≥лька дн≥в або тиждень до зйомки: посп≥лкуватис¤, краще звикнути один до одного, максимально точно розпланувати (по годиннику ≥ хвилинам) власне день вес≥лл¤, уточнити де¤к≥ детал≥, отримати аванс. ” це ж сп≥лкуванн¤ необх≥дно розпов≥сти наречен≥й, чим в≥др≥зн¤Їтьс¤ њњ повс¤кденний мак≥¤ж в≥д спец≥ального фотограф≥чного, щоб не отримати в результат≥ зйомки фотограф≥њ "дл¤ дерматолога". ƒосв≥д показуЇ, що коли молодожони добре налаштован≥ на зйомку, достатньо розкут≥ - фотограф≥њ виход¤ть дуже вдалими (безумовно, що ведучу роль тут граЇ наречена з ц≥лком зрозум≥лих причин). ѕогодьтес¤, бачити на зн≥мках двох молодожон≥в з перел¤каними лиц¤ми, що сто¤ть по ст≥йц≥ струнко, буде невесело.

—ама зйомка
¬с≥ вес≥льн≥ зн≥мки можна розд≥лити на обов'¤зков≥ ≥ дов≥льн≥. ќбов'¤зков≥ - це, в першу чергу, кадри в «агс≥, церкв≥, обм≥н к≥льц¤ми, зн≥мки молодожон≥в разом з родичами, за вес≥льним столом. –ешта вс≥х кадр≥в - це те, що укладаЇтьс¤ в кошторис. ” сер≥њ вес≥льних кадр≥в непогано вигл¤дають фрагменти, коли ви хочете п≥дкреслити ¤ку-небудь деталь, наприклад, красивий букет нареченоњ. 

ѕочинаЇтьс¤ зйомка, ¤к правило, в будинку у нареченоњ - добре ≥ живо виходить на фотограф≥¤х п≥дготовка нареченоњ до вес≥лл¤ (важливо, щоб наречена ≥ найближч≥ родич≥ це розум≥ли). ƒал≥ сл≥дуЇ прињзд молодого - цей момент треба починати зн≥мати, починаючи з "дальн≥х п≥дступ≥в", оск≥льки женихов≥ належить подолати ешелоновану оборону натовпу родич≥в, ¤к≥ неодм≥нно хочуть отримати "калим", а то ≥ зовс≥м "перешкодити" вес≥ллю - у цей момент можна зробити ц≥кав≥ зн≥мки. ѕ≥сл¤ цього молодожони зустр≥чаютьс¤ (обов'¤зковий кадр) ≥ в≥дправл¤ютьс¤ на церемон≥ю одруженн¤. якщо замовлен≥ велик≥ вес≥льн≥ машини з люками, то кадр нареченоњ або обох молодожон≥в, що вигл¤даЇ з люка, теж вигл¤даЇ виграшно. “акож непогано зробити дек≥лька зн≥мк≥в в сам≥й машин≥.

ѕрибувши в ѕалац або «ј√—, необх≥дно зор≥Їнтуватис¤ на м≥сц≥ - де краще прим≥щенн¤, щоб зн¤ти молодожон≥в з батьками (обов'¤зков≥ кадри), родичами ≥ друз¤ми. ўо стосуЇтьс¤ самоњ церемон≥њ, то тут свобода фотографа, ¤к правило, обмежена рамками, ¤к≥ вам вкаже м≥сцевий г≥д, - де сто¤ти, куди не ходити ≥ т.д. «вертайте увагу на спалахи ≥ осв≥тленн¤, розв≥шене на ст≥нах м≥сцевим фотографом, - ≥нод≥ це додаткове св≥тло здатне з≥грати злий жарт, спортивши зн≥мки. Ќайчаст≥ше, у момент оч≥куванн¤ в ѕалац≥ або «ј√—≥ у фотографа Ї можлив≥сть зробити дек≥лька дуже вдалих парадних портрет≥в молодожон≥в в повний зр≥ст; добре також використовувати дл¤ цього природне св≥тло з великих в≥кон ¤к п≥дсв≥чуванн¤.

ƒал≥ сл≥дуЇ невелика питна церемон≥¤ на виход≥ з ѕалацу (сумно вигл¤дають при цьому пластиков≥ стаканчики, краще скл¤н≥ або кришталев≥ фужери, хоч би дл¤ молодожон≥в - варто попередити про це наперед). якщо ф≥зичн≥ параметри молодожон≥в дозвол¤ють - ефектно вигл¤даЇ кадр "молодий виносить наречену з ѕалацу на руках, зовс≥м не упускаючи њњ".

ќтже, п≥сл¤ власне церемон≥њ одруженн¤, кортеж в≥дправл¤Їтьс¤ на прогул¤нку по м≥сту. ƒл¤ фотографа настаЇ момент творчоњ самореал≥зац≥њ. ” момент п≥дготовки до вес≥лл¤ непогано обговорити з молодими маршрут поњздки, оск≥льки м≥сц¤ дл¤ зйомки достатньо важлив≥ дл¤ створенн¤ ¤когось зак≥нченого в≥зуального р¤ду, ¤кий в майбутньому формуватиме вес≥льний альбом. ¬ де¤ких випадках молодожони з ¤ких-небудь причин твердо мають нам≥р сфотографуватис¤ в ¤комусь конкретному м≥сц≥, в ≥нших випадках - це предмет обговоренн¤.

ѕрибувши в ресторан, в першу чергу варто зн¤ти красиво серв≥рований ст≥л - спочатку без гостей, а пот≥м ≥ з ними, до того, ¤к почнетьс¤ процес (тут знадобитьс¤ максимально широкий кут ≥, можливо, не перешкодить другий спалах). ўо стосуЇтьс¤ самого гул¤нн¤, то навр¤д чи ц≥ кадри можна буде вважати необх≥дними або потр≥бними (за виключенн¤м, можливо, моменту "г≥рко". « обов'¤зкових кадр≥в тут можна в≥дзначити танець молодих ≥ торт.

Ќе можна також забувати про зм≥ну план≥в - нер≥дко можна бачити ¤кусь в≥дображену под≥ю, зн¤ту, наприклад, т≥льки середн≥м планом, що, погодитес¤, нев≥рно. ” вес≥льному альбом≥ обов'¤зково повинн≥ бути зн≥мки ≥ крупним планом, ≥ в повний зр≥ст, ≥ групов≥ портрети. ќднаково непогано вигл¤дають ¤к по¤сн≥ портрети, так ≥ кадри на американський зразок - "до середини стегна".

ƒек≥лька сл≥в про в≥нчальну церемон≥ю. —ама процедура не вимагаЇ багато м≥сц¤ на ваш≥й карт≥ пам'¤т≥ - досить буде зробити всього б≥л¤ 10 - 15 кадр≥в. ѕроте немало симпатичних зн≥мк≥в можна зробити навколо церкви ¤к до, так ≥ п≥сл¤ самоњ церемон≥њ.  лючовими моментами п≥д час в≥нчанн¤ будуть од¤ганн¤ к≥лець молодожонам св¤щеником, процедура "коронац≥њ", загальний вигл¤д церкви п≥д час церемон≥њ, три круги навколо анало¤, ≥ де¤к≥ ≥нш≥ моменти. ”рочист≥сть церемон≥њ можна п≥дкреслити крупним планом ос≥б молодожон≥в.  р≥м того, фотографов≥ важливо потрапити в церкву до початку церемон≥њ, щоб на м≥сц≥ провести рекогносцировку ≥ нам≥тити крапки. Ќеобх≥дно мати на уваз≥, що центральну дор≥жку, ведучу в≥д молодожон≥в до в≥втар¤, перетинати не можна, тому перем≥щенн¤ фотографа будуть можлив≥ т≥льки з одного боку в≥д молодожон≥в ≥ позаду них.

≤, нарешт≥, готово!

Ќаприк≥нц≥, в≥ддаючи замовников≥ свою роботу (це буде, швидше за все диск ≥з записаними фотограф≥¤ми), можна порекомендувати, ¤кий використовувати вес≥льний альбом. Ќайменше вдалим, на м≥й погл¤д, Ї звичайн≥ альбоми дл¤ картинок 10х15 з пластиковими кишен¤ми. «начно б≥льше п≥дходить альбом з чистими картонними листами, перекладеними тонким прозорим папером. “ак≥ альбоми дають прост≥р творчост≥ ≥ дозвол¤ють використовувати р≥зн≥ формати в≥дбитк≥в в альбом≥. ј прикр≥плювати њх можна прозорими куточками, двосторонньою клейкою стр≥чкою або спец≥альним клеЇм. 

Home | ¬ес≥льний календар | ¬ес≥льн≥ дати | ÷ифра чи пл≥вка? | ¬чора, сьогодн≥, завтра ... | ‘отографуванн¤ вес≥лл¤ | ƒо вес≥лл¤ | ѕ≥д час вес≥лл¤ | ѕ≥сл¤ вес≥лл¤ ... | ‘отограф - профес≥онал | ‘отограф≥¤. | ¬ес≥лл¤ знаменитостей | ‘ормати в≥деозапису

This site was last updated 10/15/06

Сайт управляется системой uCoz