‘отограф≥¤.

11/06/06

Home
¬ес≥льний календар
¬ес≥льн≥ дати
÷ифра чи пл≥вка?
¬чора, сьогодн≥, завтра ...
‘отографуванн¤ вес≥лл¤
ƒо вес≥лл¤
ѕ≥д час вес≥лл¤
ѕ≥сл¤ вес≥лл¤ ...
‘отограф - профес≥онал
‘отограф≥¤.
¬ес≥лл¤ знаменитостей
‘ормати в≥деозапису

 

 ‘отограф≥¤.

—тратег≥¤ ≥ тактика боротьби за ¤к≥сть.

¬ес≥лл¤ Ц це завжди негласна битва. Ѕитва м≥ж мр≥¤ми ≥ реальн≥стю, плануванн¤м ≥ випадковост¤ми, бажанн¤м ≥ бюджетом. ≤ одн≥Їю з важливих складових ц≥Їњ битви Ї фотограф≥¤. јдже коли-небудь, вес≥льний букет втратить свою св≥ж≥сть, а спогади про вес≥льну подорож зм≥н¤тьс¤ думками про повс¤кденн≥ справи будинку ≥ на робот≥. “епер в≥дчутт¤ св¤та повертатимутьс¤ т≥льки на фотограф≥њ ≥ в≥део.

ѕерш за все, розберемос¤ з видами зйомки. Ќайб≥льш поширений вар≥ант - зйомка репортажу. ‘отограф в цьому випадку супроводжуЇ молод¤т ≥ гостей ≥ пост≥йно робить зн≥мки. ‘отографован≥ практично не звертають на це уваги ≥ просто розважаютьс¤. якщо у того, хто фотографуЇ, Ї досв≥д репортера (набутий в газет≥ або в агентств≥ новин) або вес≥льного фотографа, що пост≥йно зн≥маЇ урочист≥ заходи, то, створюючи кадр, в≥н прагне передати емоц≥ю, настр≥й, ц≥кавий момент. “ого ж, хто еволюц≥онував у вес≥льного фотографа з лав любител≥в (не маючи за плечима школи ≥ досв≥ду роботи) або розгл¤даЇ зйомку ¤к п≥дробку, б≥льше хвилюЇ, щоб об'Їкт був у фокус≥ ≥, бажано, на передньому план≥ не зустр≥чалис¤ потилиц≥ або руки родич≥в ≥ знайомих. ÷≥ зн≥мки, звичайно ж, краще за тих, що зн¤т≥ вами самими на "мильницю", але ≥ т≥льки. Ќайчаст≥ше ми маЇмо просто констатац≥ю - "¤ ≥ чолов≥к у вес≥льних нар¤дах стоњмо у «ј√—≥, б≥л¤ фонтану ≥ .т.д."

ѕроблеми "стандартного" репортажу, що часто зустр≥чаютьс¤:

bullet

ќч≥ (особливо на групових портретах) - часто закрит≥/прикрит≥ або людина дивитьс¤ нев≥домо куди

bullet

ѕлоска особа - фотограф "вистр≥лив" спалахом (нехай нав≥ть великою ≥ сол≥дною) пр¤мо в лоб.

bullet

√римаси ≥ в≥дкритий рот - людина поз≥хаЇ, сп≥ваЇ, њсть. ƒуже часто результат вигл¤даЇ просто неестетично - можливо, так≥ кадри зн≥мати не варто було.

bullet

ѕодв≥йне п≥дбор≥дд¤, борц≥вськ≥ плеч≥, ноги, що раптово коротшають, або тал≥¤, що потовщала, - фотограф не вгадав з ракурсом

bullet

 омпоновка кадру - часто в ресторан≥/«ј√—≥ мало м≥сц¤, фотограф бере ширококутний об'Їктив (щоб захопити в≥дразу вс≥х в кадр). ѕри правильному використанн≥ такий п≥дх≥д може спрацювати, але дуже часто на зн≥мку видно групу людей, ус≥ ф≥гури невелик≥ ≥ зам≥сть ос≥б б≥л≥ пл¤ми. ѕри цьому в кадр≥ обширно представлена стел¤ ≥ п≥длога.

bullet

ўе одна проблема ширококутника Ц у людей, що сид¤ть на груповому зн≥мку ближче до кут≥в кадру, голови п≥дозр≥ло нагадують ог≥рки.

bullet

ќбр≥зка рук, н≥г, потилиц≥ ≥ спини на передньому план≥, букети ≥ стовпи, що ростуть з гол≥в молод¤т, - ще одна оборотна сторона "непом≥тного" репортажу.

ўе один вар≥ант зйомки, набагато ширше поширений на «аход≥, н≥ж у нас Ц не репортаж, а те, що називаЇтьс¤ англ≥йським словом candids (його можна назвати "портрет прихованою камерою"). √оловна в≥дм≥нн≥сть: фотограф наперед ставить соб≥ завданн¤ Ц в≥добразити емоц≥ю, настр≥й св¤та, не забуваючи про правила фотограф≥чноњ композиц≥њ, малюнок св≥тла ≥ т.п. ≤ ловить момент, коли сцена, що зн≥маЇтьс¤ ним, це в≥дображаЇ. —аме думаЇ ≥ чекаЇ, а не зн≥маЇ в кулеметному темп≥. Ќе варто думати, що цей вар≥ант зйомки припускаЇ т≥льки зйомку ¤кихось "красивих картинок". Ќ≥, под≥њ дн¤ будуть в≥дображен≥, але це будуть не зн≥мки груп людей, що сто¤ть нев≥домо де в нар¤дному од¤з≥, а саме моменти св¤та.

ƒуже часто фотограф бере на себе см≥лив≥сть зробити те, що називаЇтьс¤ постановочною зйомкою. ” 90% випадк≥в така зйомка в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д репортажу т≥льки тим, що в≥н використовуЇ "пристр≥л¤не" м≥сце, позу або просто завмираЇ на 5 хвилин (т≥, що фотографуютьс¤ Ц теж) ≥ намагаЇтьс¤ побудувати ¤кусь композиц≥ю. ўо ми маЇмо в результат≥? Ќа жаль, дуже часто Ц фотограф≥њ-штамповки, де наречен≥ в≥др≥зн¤ютьс¤ т≥льки кольором платт≥в. ” такого п≥дходу Ї один безумовний плюс Ц на дес¤тий раз фотограф позбавл¤Їтьс¤ в≥д б≥льшост≥ грубих промах≥в. Ќезрозум≥ле одне питанн¤ Ц чому при давно пристр≥л¤ному м≥сц≥ не можна продумати вар≥ац≥њ зйомки, ¤ких ≥снуЇ велика к≥льк≥сть.

ўе один спос≥б в≥добразити ваше вес≥лл¤ Ц вес≥льний портрет. ќсновних в≥дм≥нностей в≥д "постановочноњ" фотограф≥њ, описаноњ вище, два:

ü      ѕо-перше, фотограф знаЇ, ¤к зн≥мати портрети. «наЇ, що вийде, ¤кщо св≥тло йде зверху або збоку, ¤к вибрати правильний ракурс саме дл¤ вашоњ особи, а також безл≥ч ≥нших не менш важливих речей (наприклад, ¤к працювати ≥з студ≥йним св≥тлом, часто використовуваним в цьому вар≥ант≥ зйомки).

ü      ј по-друге, фотограф≥¤, ¤ку в≥н створюЇ, несе в соб≥ емоц≥ю, передаЇ в≥дчутт¤ або атмосферу под≥њ, не забуваючи про головних героњв торжества. ≈моц≥¤ Ц одна з головних "складових" вес≥льного портрета, адже наречен≥ хочуть зберегти спогади про своњ в≥дчутт¤ в день торжества. ¬ес≥льний портрет можна замовити на додаток до candids або доповнити ним зн≥мки, зроблен≥ вашими друз¤ми ≥ родичами, ¤кщо ви не плануЇте запрошувати фотографа репортажу.

ўо зробити дл¤ того, щоб вес≥льн≥ фотограф≥њ

вийшли вдалими?

ѕерший вар≥ант Ц ви запрошуЇте портретиста, ¤кий зн≥маЇ ще ≥ candids. Ќай≥мов≥рн≥ше, зн≥мк≥в в результат≥ ви отримаЇте менше, н≥ж зробить репортажник-побутовик, але ¤к≥сть буде набагато вища. ™дине "але" Ц можуть не зрозум≥ти родич≥ ≥ друз≥. «овс≥м не вс≥ готов≥ до того, щоб зам≥сть 600 фотограф≥й з танц¤ми, тостами ≥ р≥дними (хоч ≥нод≥ ≥з дещо розмазаними лиц¤ми) отримати 50-100 продуманих композиц≥й. “акий вар≥ант добре працюЇ дл¤ вес≥ль, де число гостей не перевищуЇ 80-100 чолов≥к ≥ що провод¤тьс¤ на в≥дносно невелик≥й територ≥њ. ” раз≥ б≥льш масштабного д≥йства, фотограф просто не встигне охопити вс≥х под≥њ торжества.

другий Ц замовл¤Їте вес≥льний портрет. Ќа додаток до профес≥йного вес≥льного репортажу або фотограф≥й, ¤к≥ робитимуть ваш≥ друз≥ ≥ р≥дн≥. ’то ж може зн≥мати такий портрет? Ќапевно, це людина, ¤ка спец≥ал≥зуЇтьс¤ власне на портретн≥й зйомц≥, а не, наприклад, зйомц≥ реклами або предмет≥в дл¤ каталогу. јдже портрет Ц стих≥¤ абсолютно особлива. ¬≥н не ст≥льки ф≥ксуЇ документально вашу особу (це можна зробити, зн≥маючись на паспорт), ск≥льки створюЇ ваш образ.

яким би не був ваш виб≥р, "постановочну" частину вес≥льного фотографуванн¤ краще проводити в певн≥ моменти урочистого дн¤.

ƒо поњздки в «ј√— можна зробити фотограф≥њ нареченоњ. ќск≥льки головна героњн¤ торжества т≥льки що вийшла з рук в≥зажиста/перукар¤, ≥ ще не втомилас¤, вона вигл¤датиме на фотограф≥¤х краще всього.
 

Home | ¬ес≥льний календар | ¬ес≥льн≥ дати | ÷ифра чи пл≥вка? | ¬чора, сьогодн≥, завтра ... | ‘отографуванн¤ вес≥лл¤ | ƒо вес≥лл¤ | ѕ≥д час вес≥лл¤ | ѕ≥сл¤ вес≥лл¤ ... | ‘отограф - профес≥онал | ‘отограф≥¤. | ¬ес≥лл¤ знаменитостей | ‘ормати в≥деозапису

This site was last updated 11/01/06

Сайт управляется системой uCoz